2 Haziran 2010 Çarşamba

Ahhhhhh

Yeter valla yeter, bugünlerde yaşananlar bana fazlasıyla ağır geldi. Mümkünse hayattan istifa edip uzaklaşmak istiyorum. Allahım keşke Ortadoğu'nun ortasında bir ülke olacağımıza, okyanus ortasında, bir tek senin bildiğin bir ada ülkesi olsaydık. Tek derdimiz hindistan cevizi ile tsunami olsaydı.

Şunlar beni çok yordu, gecenin bu saatinde, doğru dürüst nefes alamamama sebep oluyor:

  • Hani bir anekdot vardır, dünyadaki tüm milletlere, "insanlığın sorunları" konusundaki çözümleri sorulmuş, her ülke bir cevap yazmış. İsrail ise hiç cevap yazamamış, çünkü "insanlık" nedir bilmiyormuş. Yıllardır yaptığı mezalime ara verecek gibi durmuyor, sürekli bir kibir içindeler ve ben bunun derin bir korkudan kaynaklandığına inanıyorum. İzlediğim görüntülere inanamadım bir an, nasıl olabilir diye sayıklayıp durdum. Bir ülkenin, dünyanın en büyük terör örgütü olması, bunun resmi politikaları olması inanılır gibi değil.
  • Büyük abisi ABD'nin timsah gözyaşları da beni daralttı doğrusu. Obama değişim vadetmişti, barış vadetmişti. Beyaz Saray kanadında değişen tek şey başkanın rengi oldu. Özetle Obama tırt çıktı, zenci olmaktan başka bir özelliği yokmuş maalesef.
  • Şehit haberleri, saldırı haberleri gelmeye devam ediyor. Halkımız mağrurluğundan birşey kaybetmiyor. Ancak, şehitlerimiz, Gazze'dekiler kadar Recep bey'in ilgisini çekmiyor. Din kardeşlerimize sahip çıkılmasına eyvallah, yaşadıkları mağduriyete dikkat çekilmesine eyvallah ama hamas militanı gibi görünen adamlar beni korkutuyor. Taksim'e yürüyen kalabalığın görüntüsü, tüyleri diken diken etti. Kendi vatanlarında esir olan Filistinlilere çok üzülüyorum, ancak bugüne nasıl geldiklerini ve 1. Dünya Savaşı sırasında, Osmanlıya nasıl sırt çevirdiklerini düşününce, buna hiç de şaşırmıyorum.
  • İsrail'i düşündüm şimdi yine, ulan Allah belanızı versin yaaa !
  • 3 yıldır ne olduğu anlaşılamayan şu davadaki gelişmeler de sinir bozucu. Her büyük olayın arkasına, bir gözaltına alma dalgası gelmesi de enteresan. Beni kınamayın, maden kazasını bile bu gözaltılara bağlayan spikerler var yandaş dinci medyada. Onların yanında ben masum kalırım.
  • Bi de kafası basmayan adamlar ve kadınlar var, anlattığını anlamayan, anlamadığı şeyi iyice deforme eden, bildiğin mankafa insanlar. Offf buna hiç girmeyeyim şimdi, uzar gider.

İyi olup geleceğim sevgili blog, moralim bozuk, işler yoğun. Beni birkaç gün idare et emi canım.

1 yorum:

gül dedi ki...

A Vitamini.kusura bakma ama ben bir şey anlamadım. iyi günler.