14 Aralık 2010 Salı

Töreniz Batsın, Dininiz Batsın, Yasanız Batsın !

Dikkat ---- bol miktarda beddua ve küfür içerir ---

Üç gündür konuyla ilgili çıkan her haberde aynı öfkeyi, aynı üzüntüyü tekrar tekrar yaşıyorum. Aynı dinden olmayan biriyle evlendiği için kızkardeşini ve 10 günlük eşini acımadan katleden gerizekalı hayvana ne diyeceğimi bilemiyorum. Değer mi yaaa, hepimiz aynı Allah'a inanmıyor muyuz? Ateist olsaydı da ne olacaktı? İnsan insandır, dinini değerlendirmek, değiştirmeye kalkmak, değiştirmedi diye canına kıymak hangi dinin kitabında var bre öküz, insanlıktan nasibini almamış odun ? O güzelim kızcağızın gülen fotoğrafına bakıyorum, ölmeden hemen önce abisinin peşinden yürüyen haline bakıyorum, nasıl kıyabildin ya nasıl ??? Gencecik bir adama, kızkardeşine aşkla bağlanmış bir delikanlıya nasıl kıyabildin? Kendine nasıl kıyabildin? Bu vicdan azabıyla yaşayabilecek misin ? O yüzden diyorum ya, töreniz de batsın, dininiz de batsın. Allah her türlü yobazdan uzak tutsun bizi. Ulan sanki dininin her vecibesini yerine getiriyorsun, cana kıyma demiyor mu Tanrın sana, ona niye uymuyorsun hayvan herif ?

Allah iki gence de rahmet eylesin, öbür dünyada biraraya getirsin inşallah.

Bu haber yetmez gibi, az önce okuduğum bir diğer haber de kanımı dondurdu. Dünyada insan mı kalmadı yarabbim !!! Bunlar çok medeniler değil mi? Sadece Allah ıslah etsin diyorum, yok yok yetmez, Allah cezalarını versin. Sizin de yasanız batsın !

1 yorum:

MERY DAIMON dedi ki...

:( Cehalet, söyletir!