19 Eylül 2011 Pazartesi

Jilet Sponsoruyum

Uzuuuuuuuuuun bir aradan sonra merhaba. Aslında vakit ayırıp da yazamayacaktım. Benim kuzu feci anneci oldu bu aralar. Odadan çıkmama bile izin yok, hani WC'ye bile beraber gidiyoruz afffedersiniz.

Son basketbol şampiyonası dün akşam bitti. Bizim takım kötü olunca, bir ara Fransa, Rusya derken en sonunda Makedonya'yı destekleyerek izledik biz de. Zerre kadar hazzetmesem de İspanya hakkıyla şampiyon oldu. Yine son derece sinir olmama rağmen, Navarro'yu izlerken hayranlık ile ulan herife bak beee arasında gidip gelen duygu fırtınaları yaşadım. Ama esas mesele de o değil. Size bir haberim var. İkiz bebek bekliyorummm dermişim :) Yok yok !

Biliyorsunuz 2013 Avrupa Şampiyonası Slovenya'da yapılacak. Bendeniz o şampiyonanın jilet sponsoru olacağım efendim. Malumunuz kirli sakal bırakmayanı basketçi yapmıyorlar Avrupa'da. Hele İspanya ! Tüm takım bakımsızzzz, pejmürde. Pau Gasol oynuyor, sakallı, o çıkıyor kardeşi giriyor, o da sakallı. Navarro desen hepten kirli sakal, o olmasa Calderon var ki, o doğuştan sakallı. Kuş yavrusu Rubio bile sakal bırakmış, hani civcive kalemle sakal bıyık çizmişsin gibi duruyor. Buna da şükür valla, bunlar eskiden iyice bakımsız çıkardı sahaya. Affedersiniz koltuk altı traşı filan hak getire, hele bir Garbajosa vardı. Kuaföre teslim etsen bir haftada ancak tımar olurdu. Allahtan o yok artık.

Uzun geyiğin kısası, 2 sene sonra elimde jiletle, yedek bençlerinin hemen arkasında pusuda olacağım. Hepsini cillop gibi etmeden gelirsem bana da A Vitamini demesinler !

Kılsız tüysüz yumurta gibi günler dileriz efendim. Pai pai !

Hiç yorum yok: