31 Aralık 2011 Cumartesi

Alternatif Yılbaşı Eğlencesi !



Valla 2011 benim ve ailem için şahane bir yıl oldu. 2012'den de devamını bekleriz, terso olmasın haa fena bozuşuruz.


Ben bu ışıldaklı yılbaşı şeylerini çok seviyorum. Yıllardır da içim gider, hele o kırmızı olanlara hasta olurum. Ama elim değip de almadım bir türlü. Bu sene de gene platonik takılacağız süslere :) Bir de çarşı pazarı süslüyorlar ya ışıklarla, ona da bayılıyorum. Alışveriş etmesem de o ortamda gezmek hoşuma gidiyor. Yarın da kızımla gezeceğiz kısmetse, ilk yılbaşımız, Ayşemizle.


Akşam bir arkadaş davetine gideceğiz. Aslında herkesi eve toplama niyetim vardı ama olmadı. O değil de, esas şu tv programlarından bahsedecektim ben ya. Kaç gündür dönen tanıtımları izliyorum. Valla vardığım sonuç şu. Yılbaşına baldırbacak, böyle baya bildiğin çıplak hatun görerek girmek istiyorsan cnbc-e'den ayrılmayacaksın. 20.30'da bir başlıyor, Britney Spears ile. Konseri donla sütyenle vermiş abla. Arkasından Lady Gaga ! Onu tarif etmeye gerek var mı? O bitecek, tam geceyarısı Victoria'nın kirli çamaşırları dökülecek ortaya. Böyle 4-5 saat ortalık memeden totodan geçilmeyecek. Mahalle arası kahvehaneler için ideal bir alternatif yılbaşı eğlencesi olmuş. Bu kahvehanelerde, gündüz vakitleri, millet sırf bacak toto görmek için, kız voleybol maçlarının tekrarlarını izler :)


İşte böyle. Uzun uzun muhasebe yapmayacağım bu sene, çünkü son gün bir yamuk yapmazsa 2011, gayet karlıyım bu sene. Eyvallah, daha ne diyeyim.

1 yorum:

La Loba dedi ki...

Baldır bacak tufanına takılmayanlardan olarak Okan Beyülgen'i izleyerek gireceğim yeni yıla. Seviyorum o herifi. Hem Sezai abim de bu gece orada.

Mutlu yıllaaaaaaaaaaaaaaaaaar :D

Öperim.