17 Haziran 2010 Perşembe

Dünyaaaağ Kupası

Dünya Kupası başladı, sizler bu yazıyı okurken gruplardaki 2. maçlar başlamış olacak. İlk 3 gün, maçların hepsini izledim. Şimdi izlenimlerim (Ömer Üründül’ünkilerden fazla yorum içerir) :

G.Afrika – Meksika: Beynimizi göçerten vuvuzela zımbırtısı sebebiyle, aslında arılara karşı fobim olduğunu anladım. 11 Haziran’dan beri titriyorum hala. TRT maçı uydudan vermeyince, babamla şeytan anteni kurma girişimlerimiz yüzünden maçı pek takip edemedik, görüntü öyle bozuldu ki, bir ara sahada 66 kişi filan vardı. Meksikalılar pek güdükmüş, tipler kayık genelde, izlemeye değmez :) Maç 1-1 bitti.

Uruguay – Fransa: Fransa’ya beslediğim hisleri tartınca, ben acaip kafatasçı milliyetçi bir tip olmuşum yaaa, 2016 yüzünden çok kinlenmişim, Ermeni iddialarına destek vermeleri, terör örgütüne sempatiyle yaklaşmaları vs vs resmen dolmuşum ben. Yenilsin diye dua ettim ama Luganolu Uruguay pek varlık gösteremedi. 0-0 bitti.

G.Kore – Yunanistan: Canım Korem benim, sempatim hiç bitmiyor bu adamlara. 2002’den beri, G. Kore dendiğinde içim böyle hoş olur. Yunanistan’ı madara etmeleri, takır takır 90 dk futbol oynamaları şahane idi. Öyle ki, hiç uzatma bile olmadı denebilir. Yunanistan bildiğin hırdavatçı tiplerden oluşan, her birini marangoza versen beşer boy kereste çıkacak adamlar. O ilkel taktikleriyle halen buralarda olmalarına hayret etmemek imkansız. Maç sırasında, spikerin G.Kore futbolcularının ismini telaffuz etme mücadelesi ise takdire değerdi doğrusu. Yaptığı açıklamalarla, Vikipedia’da 3 sayfa yazılırdı herhalde. Sonuç: 2-0, ehe ehe, ezikliğimize doymayalım, Yunanistan yenilince biz yenmiş sayıldık sanki.

Arjantin – Nijerya: Arjantin maça öyle başlayınca, eyvah dedik, maç beşi bulacak herhalde. Messi’yi sevmiyorum ben yaa, oynadığından bişey anlamadım. Bizim spikerle Üründül, “harghhh Messi aghhhh izlemek harkkkk çohhhh zevglüü arşşşşş” tükürüklerini saça saça anlattılar. Nijerya çok beceriksizdi ama maşallah hepsi fidan gibiydi :) Yazık oldu civan gibi delikanlılara. 1-0 bitti maç

İngiltere – ABD: Ne biçim eşleşme lan bu, hangisinden nefret edeceğimi şaşırdım. Sonra İngiltere’yi takdir etmeye karar verdim. İngiltere’nin kalecisi ABD kalecisi olsaydı, İngilizler maçı 5-0 bitirirdi. Amerika ve futbolu bir arada düşünemiyorum, buna bari bulaşmayın birader. Bir de önünde sünnet çocuğu maşallahı olan formalarınız beni benden aldı. Maç 1-1 bitti.

Cezayir – Slovenya: Cezayir’in platin saçlı kalecisini görende bir şoka girmişim, uyuyup kalmışım.

Sırbistan – Gana: Bu iki takımı kupada görünce, insanın içi cızzz ediyor yahu :P Dolgu maddesi bile olmaz bunlardan. Ahhh milli takım ahhh, neyse burası uzar, küfre kadar gider. Sırbistan 10 kişi kalınca daha iyi oynamaya başladı, meğerse Lukoviç gaz yapıyormuş takıma. O sırada Üründül incileri devam ettiğinden, hocalardan biri oyuncu değişikliği yapsa, Üründül’ü yorumdan alsa diye dua ettim ama haa haaa haaa diye gülüşünü duyunca, bu hayalimin fantastik olduğunu anladım. Gana, penaltıdan gol attı, 1-0 yendi.

Valla 3 günün sonunda, futbol kalitesi vasat, heyecan vasat, fizikler vasat kaldı. Nerde o caaaanım Maldinili, Del Pierolu İtalyan milli takımının maçları, nerde Cezayir –Slovenya maçı :)

Yorumlarım devam edecektir, Üründül’den bıkmayan millet bana da katlansın, beni de sevsin.

12 yorum:

GÖK-TÜRK dedi ki...

Maçlar başladı ama henüz izlenebilecek heyecanda maçlar başlamadı.O yüzden izlemiyorum.Hele şöyle büyük takımlar eşleşsin o zaman tadından yenmez zannımca :)))

A Vitamini dedi ki...

İlk maçlar özellikle çok vasattı, dün akşamdan beri oynanan maçlar biraz dişe dokunuyor. Eee tabi, bir İspanya - Brezilya eşleşmesi izlemek mesela gayet güzel olur.

sevda dedi ki...

Biz olmadığımız için heyecanı da yok maçların. İçimden de izlemek gelmiyo.

selçuk dedi ki...

lütfen maçları sen sun artık!!!:)

A Vitamini dedi ki...

Sevdakuşum, izlerken hep bunu düşünüyor insan, amma tutarsız bir takımımız var. 2002'de dünya 3. sü, 2008'de Avrupa 3.sü ama ne 2006 ne de 2010 dünya kupasında olabildik.

A Vitamini dedi ki...

Selçuk ben de aynı fikirdeyim yaa, Üründül cümleleri kurabiliyorum, zor isimleri telaffüz, telafiz, terafuz neydi o yaa :) edebiliyorum. Enterasan, oooğğğğğğvv da diyebiliyorum. Evet evet ben bu göreve talibim kesinlikle.

dereotundannefretederim dedi ki...

maç 'a vitamini'nde izlenir pankartı açmak istiyorum.

şimdilik pek fitbol yok ama ikinci maçlar daha iyi olur. kollektif futbol ve bloklararası bağlantılar diyerek üründül tandansını yakalamak istiyorum

A Vitamini dedi ki...

Okan, Semih'in oyuna girmesi lazım ve mutlaka dar alanda kısa paslaşmak lazım. Enterasan !

dereotundannefretederim dedi ki...

Semih girerse oyunu kanatlara da yayar. Oh mis.

A Vitamini dedi ki...

Yayması lazım Erdoğan :) İkinci yarı görücez artık. Kaleci topu elinden bıraksaydı aslında, çok iyi gol olurdu :P

selçuk dedi ki...

telaffiz o telaffiz :)
biçilmiş kaptansın sen bu iş için, kaptandı di mi :?

A Vitamini dedi ki...

Hemen hemen :)