7 Haziran 2010 Pazartesi

Gelişiyordum ki, Bunlar Bunlar Oldu

Çocukken, hatta okumayı bilmeyen bir çocukken bile kitap okumayı çok severdim. Nasıl oluyor demeyin, valla bi şekilde okuyordum. Okuma merakım hep sürdü, 2000 li yılların ortalarında doruk noktasına çıktı. O yılların popüler rüzgarlarına da kapılınca, bir kişisel gelişim delisi oldum. Allahım yarebbim ne bulsam okuyor, habire gelişiyordum. En büyük merakım da iletişim konusunda guru boyutuna gelebilmekti.

Herkese merhaba demeye, naber demeye merak sardım. Kötü niyetim yoktu, sadece çok fena gelişesim vardı. İşi abartıp, bir AVM'de, temizlik yapan ablaya "selam naber, çok güzel siliyorsun buraları, tebrikler" dediğimde beni süpürgeyle kovalamasaydı, bu merakım daha da sürecekti korkarım. Sonra internette bir kişisel gelişim sitesine rastladım. Tam aradığım şeydi, herşey vardı. Makaleler, videolar, forum vs vs. Hızlı bir dalış yaptım siteye. Sonrası malum, hızla yükseldim sitede, pehhh :) Site yöneticileri arasına katıldım, o dönem çok güzel bir ekip biraraya gelmişti. Güzel çalışmalar yapıyorduk, ben bir ara kendimi pisikolop (bu farklı bişey, reca ederim) filan sanmaya başladım. Normalde son derece zevzek bir tarzım olmasına rağmen, orada aşırı bir ciddiyetle, hedeflerden, planlardan bahsediyordum :) Sonra forumda görev aldım, forumun jandarmasıydım. Resmen karakol kurmuştum, hata yapanları, Müge Anlı gibi azarlıyordum.

Forumda çeşit çeşit insan vardı, aynı konuyu herkes farklı algılıyordu. Arada kavga kapışma çıkıyordu, araya girip iki tarafı da dövüyordum. Sonra ikisi bir olup bana saldırıyordu. Pek çok manyağa rasgeldim bu sitede, öyle böyle değil. Bi de afedersiniz, ben gerizekalı gibi tüm forumlara gerçek adım soyadım ile üye oluyordum :S Üyeler arasında, aşırı dinciler, aşırı ateistler, aşırı gerizekalılar, aşırı sapıklar, aşırı normaller ve aşırı şeker insanlar vardır. Ben şimdi bu şekerlerden bahsedeceğim size, ben onlara kısaca kızlar diyorum:

Hülla: Başta birbirimize çok resmi davranıyorduk, siz biz filan derken, acaip kanka olduk. Akşamları msnde konuşup güleceğiz derken koltuktan filan düşüyorduk. Bazen gülerdik, bazen dertleşirdik. Sonra buluşmayı başardık :) Deliler gibi nefes almadan sohbet edebiliyorduk. Şimdilerde iş güç sınav derken biraz uzak kalsak da, kaldığımız yerden aynen kudurabilecek kapasitedeyiz, dimi beybi :)

Meral: Sabırtaşım, anaç kuzum, komandom, neşe kaynağım, elinden her iş gelir İsviçre çakım meralim. Bir gün çocuğuma bir başarı hikayesi anlatmam gerekirse, Meral teyzesinden bahsedebilirim. Bak çok çalışıp uslu olmazsan kötü olur, Meral teyzen gibi mi olmak istiyorsun derim :P Şaka lan şaka, o bitanedir, candır.

Ecem: Katıldığı güzellik yarışmasında 3. olduğunu, ama yarışmacı sayısının 2 olduğunu bana anlattığında yemin ederim mideme bir sancı girmişti, 3 ay geçmedi. Ecem, benim hayalimdeki kız çocuğuydu, hep de öyle oldu. Evlendi barklandı sıpa ama hala şirinem o benim.

Sevdakuşum: Liderkentlim, deli Tsiram, forumda beraber "lakait"lik yaptığım çılgın Trabzonlu :) Hemşeri olduğumuzu öğrenince de ayrı bir bağlanmıştık birbirimize. O, başkaları için Sevda'dır, benim için Sevdakuşu'dur. Nokta !

İpek: Forumda gizli gizli hayran olduğum, güzeller güzeli arkadaşım. Zeka bulmacaları için cevap anahtarı olarak onu kullanırdık. Bir çok kişinin sigarayı bırakmasına vesile oldu. Kalbi güzel, kendi güzel, tek kusuru birazcık fenerli oluşu. İpekim, son bomba şu: Fenerbahçe 55 bin kişiyle şampiyonluk tatbikatı yapmış :D

Şükü: Bir insan 7 / 24 mantıklı, tatlı, nazik, candan olabilir mi? Olur olur valla olur, Şükü ise olur. Bir fincan adaçayı gibidir Şükü, bir yudum alsanız bile rahatlamanıza ve tebessüm etmenize yeter.

Gurbet: Deplasmandaki kardeşceğizim, kızlar grubunun yaş ortalamasını tek başıma yükseltmeme gönlü razı gelmeyen, selam kızlaarrr dediğimde bozulan ama selam ablacım demekten de geri kalmayan güzel kardeşim. Çamaşır yıkarken Calgon kullanmak gerekmediğini tartışabileceğiniz kadar ev erkeği ama bi o kadar da Adanalı :) Yengeye saygılar.

Emel: Haksızlığa dayanamayan, hassas, alıngan, güzel kalpli Emel. Gif'lerin ustası Emel, msnde virüsten kurtulamayan Emel, hişşşş look at naked photos of Obama, lollllllll :D Özletiyorsun kendini Emel, yuvana dön evladım.

Hasan: Tanımlanamayan kişi, sıfatlarla nitelenemeyen şahsına münhasır insan. Forumda 2 A4 dolusu yazıya, eklenmesinden sadece 5 sn sonra "çok beğendim, paylaşım için teşekkürler" yorumu yazabilecek kadar hızlı forum faresi. İkide bir feysbuktan şutlanan iflah olmaz laik. Aşırı kilolarıyla barışık, ikiz yeğenlerine isim olarak Alex ve Souza koymaya teşebbüs edecek kadar fanatik bir insan. Kahraman Tazeoğlu'ndan nefret etmemizi sağlamıştır, güneş gözlükleriyle yakmakta, şok eden iletileriyle kendimize getirmektedir.

Bir de İzzet'imiz var, bu delilerin arasına sonradan katıldı, umarız pişman değildir. İşte efendim, biz böyle 10-11 kişi, birbirimizi bulduk. Eeee ne demişler, hacı hacıyı tekkede, deli deliyi her yerde bulur. Her gün haberleşmeden, birbirimize takılmadan duramayız. Fırsat bulup görüşebildiğimizde, aynı sıcaklığı yüz yüze iken de yakalamayı başarıyoruz.

İşte böyle oldu, 2 yıl kadar forumda takıla takıla birbirimize yapıştık, şimdi de ayrılamıyoruz. Allah ayırmasın da, iyi günde kötü günde destek oluruz birbirimize. Sonra topluca koptuk forumdan ve hepimizin kişisel gelişimi yarım kaldı. Oysa daha gelişip iletişim gurusu olacaktım ben. Neyse, bi halt olamadık ama en azından dünya güzeli dostlarımız oldu.

Sizi seviyorum kızlar, hepiniz irençsiniz :D Paylaşım için de teşekkürler :P

12 yorum:

İpek'ten dedi ki...

Ne kadar şanslıyım ki sizlerle karşılaştım. Bu sebepten dolayı o foruma üye olmak, benim 'kişisel başarı'mdır.
İyi ki varsınız, iyi ki varsın Arzucum. Güzel yüreğine sağlık.
Fener forever hain domdomcumm :)

A Vitamini dedi ki...

Can sıkan şeyler de olmuştu ama geriye dönüp bakınca, en büyük kazancımız birbirimizi bulmak olmuş sanırım. Bi de lotoda 4 tutturmuştum ama konuyla ilgisi yok tabi :P

Bülent dedi ki...

yaş itibarı ile bizlerden "küçük" olmasına rağmen ablamız olan yüce insan calgon konusunu unutalım lütfen :)))

sevdakuşu dedi ki...

Şans yolda para bulmak gibi bişeydir derler. Ama benim için şans sizleri bulmak oldu :)) Bunu sık sık söylerim kendime ne kadar şanslıyım bi derneğe ve dünya tatlısı arkadaşlara sahibim:) İçimde sevgi pıtırcıkları oluştu yine hepinize sarılasım geldi :)
Tiltalyamın güzel insanları;(ulasa sesleniş gibi oldu bu da:D) Hepinizi çok seviyorum. iyi ki varsınız, iyiki varız.
Arzucum yüreğine sağlık yine muhteşem olmuş. Büyük bi zevkile ağzım kulaklarım da 2 kez okudum:)
Yok yok bende yazmaya bi eğilim var. Başladım mı kendimi durduramıyorum. Yorumumu kestim kısaltım anca bu kadar oldu :P

Adsız dedi ki...

evt o şans bize ait aynı yerde aynı anda olabilme şansı :)
şükü de çook sey öğrendi o siteden ve şuan mantıklı hareket edebiliyorsa
senin ve sitenin etkisi vardır emin ol...şimdiler de patronuma bile akıl verir oldum olayları farklı bir göz ile görmeye çalışıp kendimi geliştirmeye çalışıyorumm sanırım o da bana soruyorsa iyi yolda ilerliyorum demektir diye tammm gaz yola devam ediyorum:)

şükü den sevgiler

A Vitamini dedi ki...

Bülent, yeni çıkan sıvı çamaşır deterjanlarını denedin mi? Ne dersin, işe yarar mı? :P

Sevdakuşum, yaz istediğin kadar. Hasan bile blog yazmaya başladı, sen neden duruyorsun :) 5 sn sonra yorum yazmayan sembolistten beter olsun :D

Şükü, hepimiz birbirimizden çok şey öğrendik. Hele Maviiii, hepimizin akıl hocasıydı, Türkçe'nin kullanımı konusunda halen örnek alırım kendisini. İrençsiniz bu arada :)

meral dedi ki...

sabah ilk ben okudum tam yorum yazacakken hatlar gitti tabi bende işe gittim :))

bende bu numune gruba dahil olmaktan ve sizleri tanımaktan çok mutluyum:)))

A Vitamini dedi ki...

Numune grup :)

Bülent dedi ki...

ablam şimdi şöyle oluyor;
herşeyi temizler denen bir deterjan alıyoruz onun arkasından makineye bir ton daha deterjan alıyoruz. Bunları makinede kullanan ben olmasam da markette deliren ben olduğum için daha fazla etkileniyorum. Hatta diyorum ki deterjanı niye alıyoruz diğerlerini alalım sadece :)))
konu bundan ibaret

A Vitamini dedi ki...

Tamam tamam inandık Bülent :)

Adsız dedi ki...

:(((((( ben yazmak istiyom :((( Ama yetenSizim :) benide sev benide sev :) feysbook puzzle ablan sd :)

A Vitamini dedi ki...

Puzzle abla :) İyi oldu bu