24 Temmuz 2012 Salı

Yapmayanlar Bir Adım Öne Çıksın, Ellerine Vurucam :)



Dünya üzerinde takriben 5,5 milyar insan var, aha bi tane doğdu, anaaa bi tane de sizlere ömür. Offf bu yazı böyle bitmez, yanlış giriş yaptık körolası.

Ihımm ıhımm, dünyada yaşayan insanların her biri ayrı bir karakter. Kimse kimseye % 100 benzemiyor. Ama öyle şeyler var ki, ben yapmadım demek çok zor. Neymiş onlar ? Bir bakalım:

  1. Okulun açılacağı günün bir gün öncesinde kitap ve defter kaplayıp, özenle etiket yapıştırmak
  2. Okulda tuvalete gitmeye üşenip, altına etmek üzereyken eve varıp güçbela yetişmek, bazen de yetişememek
  3. Haftalık harçlığımıza daha pazartesi akşam saatlerinde rahmet okutmuş olmak
  4. Susuzluktan gebermemize rağmen su içme işini erteleyip alınacak zevki katlamaya çalışmak
  5. Annemiz patates kızartırken etrafında dolaşıp kızaranlardan tırtıklamak
  6. Puding tenceresinin dibini kaşıklamak
  7. Çocukken yapılan oruç denemelerinde, ağzımıza su çekip boğazımızdan aşağı kaçınca öksürmekten gebermek (bkz. resim)
  8. Oruç tutmasak da sahura kalkıp pişen o mis kokulu böreklerden atıştırmak (çayla dehşet oluyor geceyarısı)
  9. Messenger kullandığımız ilk günlerde hevesle online olmak, sonra havaya girip meşgule almak, sonra dışarıda gösterip, en sonda da tamamen çevrimdışı kalmak
  10. Facebook'taki ilk günlerimizde ilaçlı Nuri Alço gazozu ve yaprak sarması göndererek dünya saçmalık tarihine adımızı altın harflerle yazdırmak
  11. Arkadaşımızın affedersin maymun gibi çıktığı fotosuna, "burcucum çok güzelsin" yazmak
  12. Resmi bayramlarda profil resmini Türk bayrağı yapmak
  13. En az bir kez status kısmına "hayaaatttt beni neden yoruyosun" veya "sil baştan başlamak gerek bazen" yazmak
  14. Gizli gizli Flash TV seyretmek
  15. Gizli gizli tüm dizileri izlemek
  16. En az bir kez takımımızın kaybettiği bir maçtan sonra "hakem yaktı abi bizi" demek
  17. Yaptığımız yemek bir halta benzemeyince "kocacım bugün çok yoruldum, akşam yemeğe çıkalım" demek
  18. Evin salonunda oturduğumuz halde her daim tatilde, lükste, sefahatte gibi görünüp "Alaçatı'da plaj keyfinde", "Uludağ'da kayak tatilinde" olmak
  19. Yaz gelince ev gezmelerinde kliması olan arkadaşlara daha fazla sempati duymak
  20. Azıcık paralanan bir yakın akraba veya arkadaş için "dötü kalktı hibinonun" demek
  21. Ekmeğe tereyağ ve bal sürerken illa ele yüze bulaştırmak, ekmek dilimindeki deliklerden aşağı akıtıp bildiğin pis mundar iğrenç bişey olmak :)
  22. Geceyarısı Vedat Milor'a denk gelip, yediği kuzulara, yemeklere, tatlılara yutkunarak bakıp ekmek arası peynir yemek ( O son baklavayı yemeyecektin Vedat abi)
  23. Ali Kırca'nın küvetinde amma saç kılı birikiyordur diye düşünmek
  24. Zaman zaman Reha Muhtar'ı özlemek
  25. Okan Bayülgen'e gıcık olmak ama her defasında izlemek
Valla daha da var ama onları da siz söyleyin. Ne diyorsunuz, yapmadınız mı bunları? Daha burun karıştırığ oraya buraya yapıştırma konusuna gelmedim, hadi hadi dökülün bakayım :)

4 yorum:

A-H dedi ki...

bir kismini yapmisim bir kismini ise ne alaka yahu diye okudum kaldim :)))
bu arada bu karikatur benim en favorilerimden biri, bayiliyorum yahu buna :D

La Loba dedi ki...

Yaptıklarım var, yapamadığım ve içimde kalanlar da olmuş :D

GÜL ONAR dedi ki...

bayıldım ve güldüm

Gül Yazıcı dedi ki...

1-2-4-5-6-9-10-20 tarafımdan yapılmıştır. Diğerleriynen işim olmaz :P