26 Eylül 2012 Çarşamba

Bir Blogum Vardı Buralarda

Evet vardı, yazardım da sık sık. Önce yazamaz oldum, sonra izlediklerimi okuyamaz oldum, en sonunda blog adresimi hatırlayamaz olunca dur demenin zamanı geldi dedim :) Valla öyle böyle değil, çalışmak dışında hiçbir iş yapamaz oldum. Çalışmaktan kastedilenler:
  • Ayşe'ye bakmak ( 7 / 24 full hizmet, alles inclusiv)
  • Yemek yapmak ( En az üç çeşit ve kuzu etli. Yeni Milor geliyor, hazır olun)
  • Çamaşır-ütü-dolap şeytan üçgeninde kaybolmak
  • Ayşe uyurken işlere hazırlık yapmak
  • İşe gitmek (itiraf edeyim en dinlendirici şey işe gitmek)
Ayşe büyüdü, babasına önce "babaaa babaaa" sonra da "Istiiii" diyerek seslenebiliyor mesela. Çatal kaşık kullanabiliyor, hızla koşabiliyor, kollukla yüzebiliyor, 50 civarı kelimeyi kullanabiliyor, bunun birkaç katı nesneyi (canlı / cansız) sorulduğunda gösterebiliyor. Ama halen altına mıçıyor affedersiniz. O da benim eşekliğim aslında. Çocuk bir süredir çiş konusunda bilinçlendi kendi kendine, totosu hazır ama benim toto henüz tuvalet eğitimi vermeye hazır değil :)

Bu da zor oluyor yaaaa, yazma yazma, 3 ay sonra gel, mektup yazar gibi şöyleyken böyle oldu de. Başlarım yazdığın bloga, hobi olarak bile yapma kızım, de get de get, kafanı topla da gel ya da otur yerine, sıfır !

2 yorum:

Unknown dedi ki...

özmişiz yazılarını

Unknown dedi ki...

Bence geç değil tuvalet eğitimi için. Uzmanlar 2-2,5 yaşı öneriyolar. Ben çok güvenirim uzmanlara. Uzman olan onlar bi kerem.