9 Ocak 2011 Pazar

Sanırım Tatil Zamanı

Sağlığım ve Ayşe'nin durumu iyi çok şükür. Hatta bugün sinemaya bile gittik, Eyvah Eyvah 2'yi izledik. Sinemadaki yüksek ses, Ayşe'nin film boyunca bilumum judo, karate vs denemelerine sebebiyet verdi. Ama yorulduk biz, çok yorulduk, yorulmaya başladık. Dün akşamüzeri kızımın mobilyaları geldi, sürpriz yapıp 1 hafta erken getirdiler. Normalde bugün yatağını hazırlamış ve tüm eşyalarını dolabına yerleştirmiş olurdum ama çok yorgun hissettim. Yemek yapmak zoruma gitmeye , her öğün dengeli olsun diye uğraşmak yorucu olmaya başladı. Yemek yaparken yere düşürdüğüm ve de çömelip alamadığım nesnelerin sayısı artıyor. Bir sap pırasa, dün bütün gün mutfak halısının üstünde kaldı. En çok da boş su şişelerini düşürmeye başladım. Annemler önümüzdeki haftasonu geliyor, Şubat'ta da kayınvalidem geliyor. Son virajlara girerken, artık desteksiz zor idare edeceğimi gördük.

İşte bundan dolayı, artık blogun sahibi tatile çıkmaya karar verdi. Hayırlısıyla doğumdan sonra, ilk uygun fırsatta döneceğim inşallah ama şimdilik bilemiyorum. Bizi senelerdir hasretle bekleten kızımızla uzunnnn uzunnnn özlem giderip, biraz da tatoşlarına tatoşlarına vurup seni gidi tembel Ayşe, nerdeydin bunca zamandır demek istiyoruz. O yüzden geçici süre buralarda olamayacağım. Her zaman beni ziyaret eden, yorumlarıyla destek veren tüm dostlara teşekkür ediyorum. Ben gelene kadar:

  • Casminella, yaptığı o güzel takıların ve pastaların sayısını artırsın
  • Anti, Mete ile barışsın
  • Okan, 14 Şubat'ı boş geçmesin, dereotunu da bi denesin
  • Peren çok çok mutlu olsun, depresif olmasın
  • Depresan istediği her filmi izlesin, her konsere gitsin, her kitabı okusun
  • İpeğim en kısa sürede Ayşe'yi görmeye gelsin
  • Altın teyzesi de öyle
  • La Loba, Londralarda üşümesin, Pilli Bebek ve O'nunla sıcacık hissetsin
  • A-H, kertensiz tatiller yapabilsin
  • Absalom her daim hislensin
  • Hasan kilo alsın
  • Burcu'nun sıtkı daha az sıyrılsın
  • Selçuk annesini daha sonra aramasın, o an cevap versin teyzemize
  • Okuyan herkesin başına iyi şeyler gelsin.

Görüşmek üzere, hoşçakalın. Pai pai...

5 yorum:

Ben Kendim bizzat ve şahsen dedi ki...

Hasan kilo alsın çok komik 2 dk 'lıgına alıp geri vereyimmi sevinç sonra hüzün :))
hey allahım yaaaaa:)

depresan dedi ki...

Ne guzel yazmıssın ya :)
Bizim de dualarımız, iyi dileklerimiz sizinle, haberlerinizi bekliyoruz.

A Vitamini dedi ki...

2 dakikadan bile umudum yok Hasan, o derece vahimsin evladım :)

Depresancım, hepinizi özleyeceğim.

Bülent dedi ki...

Ablacım özledik seni gerçekten. Geleceğiz inşallah Ayşe'yi görmeye.

A Vitamini dedi ki...

Bekliyoruz dayısı :)