24 Ocak 2011 Pazartesi

Sona İki Kala

Bugün yine kontrolümüz vardı. Yarın 36 haftamız bitiyor. Ayşe'nin ultrason muayenesi iyiydi, hatta doktor amcasının ultrason cihazını bile tekmeledi. Herhangi bir sorun olmazsa ya da Ayşe erken gelmeye kalkmazsa 2 hafta sonra sezaryenle dünyaya gelecek inşallah. Geçen hafta NST (bebeğin kalp atışlarını ölçen, rahimdeki kasılmaları kontrol eden ve de bebeğin hareketlerinin sayıldığı bir test) çekiminde uyuyakalan kızım bizi çok güldürmüştü. Bu sabah kahvaltıda epeyce bir yedim, üstüne de 2 tane acıbadem kurabiyesi götürünce, kızım test sırasında coştu :) Onun kalp atışlarını dinlemek öyle güzel ki... Bedeninde, kendi kalbinin dışında minik bir kalbin atıyor olması acaip bir duygu.

Ayşem geçen haftadan beri 100 gr almış, ben de 100 gr zayıflamışım. Sanırım 3 kg civarı doğacak. Doktor kilo gelişimini normal buldu. Gebelik şekeri yüzünden iri bir bebek olacak diye, ileride şeker hastası olma riski yüksek olacak diye çok korkmuştum ama olmadı çok şükür.

Pazar günü kızımın dolabını yerleştirdik, yatak örtülerini serdik. Doğum çantamızın eksiklerini tamamladık. Herşey hazır sanırım, iş artık Ayşe'ye kaldı :) Bi de doğurmayı becerebilirsem bu süreç bitecek ve yeni bir hayat başlayacak. Küçük kuşum, boncuk kızım sesiyle, nefesiyle, minicik bedeniyle, tüm hayatımızı dolduracak.

Şimdilik bu kadar...

9 yorum:

NzN dedi ki...

sağlıkla kucakla Ayşe'ni inşallahh :))
maşallahı var baksana nasıl da mutluymuş anneciğinin karnında!!

A Vitamini dedi ki...

İnşallahhhh Nzn inşallah :)

Unknown dedi ki...

gözün aydın canım, 10dan geriye hep birlikte sayalım :)

A-H dedi ki...

Ne guzel ben bile heyecanlandim bak simdi :)
Hayirlisiyla kucagina alirsin insallah minigi ;)

A Vitamini dedi ki...

İpekcim geçmiyor günler geçmiyor :)

A-H darısı başınıza :)

İzzet.T dedi ki...

arzu ablamın dün bebişi oldu. bi güzelki sorma. biliyoruz ayşede aynı güzellikte olacak. umarım sağlıklı ve mutlu olur. özlettin kendini:)

A Vitamini dedi ki...

İzzet, bebişe Allah güzellll bir hayat nasip etsin inşallah. Ablana da tebriklerimi ilet lütfen. Ayşe'yi hayal ediyoruz biz de sürekli. Geçmiyor günler geçmiyor :)

Ben Kendim bizzat ve şahsen dedi ki...

Hiç bir şey kalmamış abla dogum olurda benim asıl korkum
sen o kiloları nasıl vereceksin
ben diyordum adile naşit olaçaksında gülüyordn :))

Not: bir dost :)

casminella dedi ki...

vaktinde ve sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah...

(vaktinde derken büyük çocuğum bizi 13 gün bekletmişti)...