9 Şubat 2010 Salı

BİTSİN :)

Uzun süredir, Penguen'de bir Patates Kampanya köşesi var, Fatih Solmaz'ın. Buradan ilham alarak ben de kendi kampanyamı yapıyorum, aşağıdakilerin hemen bitmesini istiyorum. Buyrun efendim:
  • Çok sayın devlet büyüğümüzün vatan, vicdan, demokrasi, adalet, sevda kelimelerini kullanması (Anlamı yok bu sözlerin, içi boş artık)
  • Bir diğer “devlet” büyüğümüzün “eöqönömi” demesi (ekonomi politikalarını parti sözcüsü açıklasın bence)
  • Ayşe Arman’ın her şeye şahane dediği yazılar yazması (orta karar birşey olmaz mı hayatında acaba?)
  • Ön tanıtıcı reklamlar, reklamlar, en bi tanıtıcı reklamlar, canınızdan bezdiresice tanıtıcı reklamlar furyası (derhalllll)
  • Behlül’ün Ziyagil soyadı taşıyan tüm dişi canlılara yazması (sırada halası var korkarım)
  • Türkçe konuşamayan Türklerin, Yemekteyiz yarışmasına katılması (ayakkabıya ayakkap diyen öğretmenler var mesela)
  • Ş harflerini S basarak, kendilerini “sirin” sanan “sinirlerin” yılan gibi tıslayarak konuşması (tısılamayın tısılamayın, bi adam olun)
  • Pelin Batu’nun yönetemediği tartışma programlarında dekor niyetine durması (arada sesi çıkınca irkiliyorum, dekor canlandı babında)
  • Doksan dakikalık futbol maçlarının, görüntü olmadan saatlerce konuşulması (geyikte son nokta)
  • Demet Şener’in “aşk evliliği” nden bahsetmesi ve her an kameraya poz verir gibi durması (çekim bitti ablacım)
  • Profesör diyetisyen, pilates uzmanı ve güzellik danışmanı Ebru Şallı’nın domatese likopen demesi (haruna dediydim zaten, likopen yapalım akşama deyinn)
  • Patatese patatez, domatese domatez denmesi (şarjdan hiç bahsetmiyorum)
  • Sağlıkla ilgili haberlerde illaki bikinili manken kız görüntüleri verilmesi (çıplak geziyorlar, hastalanırlar çabucak diye mi acaba?)
  • Soya sosu kullanarak ve parmesan peyniri diyerek yemek konusunda kültürlü numarası yapılması (tavuğa ananas olmaz anam babam, tavuğun da canı var)
  • Flaş flaş diye duyurulan haberlerin fos çıkması (flaş flaş, arzu blogu güncelledi, eeee ??? güncelledi yani, kem küm)
  • Şarkı sözlerinin kişisel ileti olarak girilmesi (hayat seni yoruyorsa sen de beni yorma, arkanı dön ve çık, istenmiyorsun artık, tamam mı bebiş?)
  • Disko Kralı ve Medya Kralı’ndaki ses dalgalanması(kumandanın pili bitti ses ayarı yapmaktan)
  • Ali Rıza Bey’in kapıya yaslanarak “yeterrr duymak istemiyorum” demesi (bize de yeterrrr amca)
  • Ömer Üründül’ün dar alandaki kısa paslaşmalardan ve bloklar arasındaki kopukluktan bahsetmesi (dakika 70, yorumcu değişikliği zamanı geldi bizce, gözlerimiz kenarda ısınan yorumcularda, sanırım Rıdvan girmeli oyuna)
  • Fatih Terim’in ders vermesi (bir de ders al be hocam)
  • Bu ülke halkının mantığı yerine duygularıyla karar vermesi (mazluma ver oyunu, sonra çıkar oyunu)
  • Uzaylıların dore ya da gümüşi renk kıyafet giymesi(yeşil tenlerine yakışmıyor bir kere)
  • Otuz yaş altı bağyanların saçlarını sarıya boyatması (böğğğkkkk)
  • Ev en dağınık durumundayken aniden misafir gelmesi (antremanlı olmak şart)
  • Her büyük depremden sonra, ahaa orada da zati fuhuş vardı, büyü vardı, müstehaktır bunlara diye yazmaktan çekinmeyen insansıların insan suretiyle gezmesi (fazla yorum yok, değmez)
  • Futbolcuların önlerindeki maça bakması, teknik direktörlerin de suçu hakeme atması (beceremedik diyin yahu)
  • 1-1 biten maçlardan sonra “birbirlerini yediler” manşeti atılması (daha yaratıcı manşetler bekliyoruz, mesela birdir bir oynadılar, bir bir biri biri birilerine gibi manşetler olabilir)
  • Gulshen şarkıcısının kafasına düşen avizeden habersiz şekilde klip çekmesi (abla kötü bir haberim var, nedir? kafanda avize var abla )
  • Flash Tv’de birilerinin mütemadiyen oynaması (onlar kadar motive olsam keşke)
  • Facebook’ta profiline kim yan baktı, kim seni tıkıladı, kimler profiline kolbastı vb saçma gruplara katılmak için habire davetiye gönderilmesi (tıklasa tıklasa arkadaşım tıklar, eee ne var bunda?)
  • Almak istediğimiz biletin ya da kıyafetin hep en son kalan bilet ya da kıyafet olması (sona kalana ne oluyordu)
  • Çok bilmiş köşe yazarlarının, biz daha gitmeden, filmleri sakız etmesi (Oscar, haspamın amcası sanki)
  • Yılmaz Özdil’in pazartesi günleri izin yapması (o bir gün bize çok uzun geliyor be ustam)
  • Merve Sevi’nin ve onun şahsında, kendisini çok güzel sananların, bunu sanması (bi susun)
  • Dahi anlamındaki de ve da’ları ve de bağlaç olan ki’leri ayrı yazmayı beceremeyenlerin yazı yazması (bende bir gün böyle yazarsamki yazma ihtimalimde yok :) )
  • Şu aptal Eskimo çizmelerinin giyilmesi ve deeee
  • Devletin resmi kanallarının, “resmen” yandaş medya haline gelmesi BİTSİNNNN.

Belki biter, pai pai :)

4 yorum:

sevda dedi ki...

Aplacım senin tariflerini seviyorum ama yazılarını daha çook seviyorum.:)Ayyyy içimde yine sevgi pıtırcıkları oluştu. Süper aplam benim yazını büyük bi keyifle okudum. Sen tüm köşe yazarlarına taş çıkartırsın :)

A Vitamini dedi ki...

ablaların en süpersoniği :)) teşekkürler sevdakuşum

ipekce dedi ki...

Ben bir de ''nuhahıhohuhıhıhoohahahaha'' şeklindeki gülmelerin de bitmesini istiyorum. Bu hecelerin yanyana gelmesi yasaklansın lütfen :) acaip tilt oluyorum

A Vitamini dedi ki...

Olur İpekcim, görürsek söyleriz :))