19 Şubat 2010 Cuma

Terminatör 3: Adnan Ziyagil'in Yükselişi :)

Dün akşam itibariyle bir yaşımıza daha girdik efendim. Çünkü yeni bir şey öğrendik. Siz, sinirlendirmek fiilinin kimler tarafından kullanıldığı biliyor muydunuz? Ben herkes kullanır sanıyordum. Meğerse bizim gibi maraba takımı sinirlenirmiş sadece, zenginler ise "yükselirmiş" :)) Evet evet, dün bunu Adnan Ziyagil söyledi, "beni daha fazla yükseltme Bihter" dedi. Kim demiş bu dizi zararlı diye, bakın sayelerinde neler neler öğrendik.

Bu arada kadın devlet bakanlarımızdan biri, bu diziden "irrite oluyormuş, ahlak bozucuymuş" filan filan demiş. Şimdi efendim, yurdumuzda en kolay şey devlet yönetmektir. Şöyle oluyor; problemin tipi belirlenir ve derhal ilgili bir dizi bulunur ve itina ile suçlanır:

Problem tipi ve Kök nedeni

1. Artan suç oranı : Kurtlar Vadisi

2. Ahlaksızlık : Aşk-ı Memnu

3. Katsayı problemi : Arka Sıradakiler

4. Sahte vekaletle dolandırma : Yaprak Dökümü

5. Töre cinayetleri : Sıla

6. Faili Meçhul Cinayetler: Cold Case

7. Kayıp Çocuklar: Lost

Listemiz böyle uzar gider sevgili arkadaşlar. Bizi güdenler, çok affedersiniz bizi yönetenler, La Fontaine'den Masallar kapsamında hepimizi uyuturlar.

Bugün nette, aşağıdaki resmi gördüm, hoşuma gitti. Öylesine koyayım istedim.

Bu da blogumu izleyen, yorum yazan, desteklerini esirgemeyen tüm güzel insanlara, blogumuzun hediyesidir. Sonsuza kadar geçerlidir :))

Sevgi kelebeğiniz hayırlı akşamlar, güzel haftasonları diler, pai pai :))

4 yorum:

yıldız dedi ki...

tespitlerin çok iyi olmuş

Selluka dedi ki...

8.Bağımlılık riski: Arzu'nun Güncesi :)
Süpersin Arzucum yahu.

Arzu dedi ki...

yükseltmeyin beni yükseltmeyin :))

bilge dedi ki...

güzel tesbitlerle bam tellerine basmışsınız bloğumu ziyaret ederek acımı paylaşımınız için teşekkür ederim sevgi ve dostlukla...