24 Nisan 2010 Cumartesi

Ateşli Piknik :)

Annemler nihayet geldi, denetim nihayet bitti. Performans puanım ve detayları şu şekilde:
  1. Cam silme ve perde temizliği: 0 (Yazıyla sıfır)
  2. Toz alma: Pekiyi
  3. Süpürge: Ooooo (sıfır değil, beğeniyle söylenen ooooooo)
  4. Silme:Pekiyi
  5. Dolap düzeni: O son göze tıkıştırdıklarım annemin üstüne devrilmeyeydi, bu da pekiyi olacaktı. Tabi ki "0" (Yazıyla sıfır)
  6. Yemekler: Yıldızlı pekiyi (Miktarı öyle abartmışım ki, 3 gündür aynı yemekleri yiyoruz. Sofra hazırrr diye seslendiğimde, insanların yüzünde bir ümitsizlik, bir eyvah eyvah durumu)

Sonuç: 1 ve 5. maddelerden iki tane uygunsuzluk aldım, 6. maddeye de iyileştirmeye açık nokta teşhisi kondu. Annem, "bir daha denetimde görmeyeyim bunları" diyerek açıkça tehdidi koydu. Nasip artık, önümüzdeki denetimlere bakalım anacum diyip espriye vurayım dedim ama af çıkmadı. Denetimden beri tron tron öksürüyorum :)

Mayıs ilk haftasıyla birlikte, eğitim maratonu gene başlıyor. O yüzden baharın muhtemelen son pikniğine (ve hatta ilk ) gideceğiz yarın. Sık sık bahsettiğim orman var ya, oraya gideceğiz. Bizim gibi, ilkel çağlardan kalan, açık havada et yeme genini evriltememiş canlıların, pazar ritüelini gerçekleştireceğiz. Belediyemiz sağolsun, bizim gibi vahşiler için "Ateşli Piknik Sahası" hazırladı geçen sene. Yarın kısmetse bu sahada "ahhh, ohhh, evett, devam ett bebeğim" sesleri eşliğinde, mangal yapacağız :) Belediye ne yapsın daha, bizim şehir çok seksi, çok ateşli olunca, başka ne sahası yapabilirdi ki? "Frijitler Çay İçme Sahası", "Abazan Dikiz Bölgesi" olacak hali yoktu ya! İşin özeti, yarın kolestrolü 300'e fırlatmak gibi hedeflerimiz var. Geçmişte bazı kötü mangal yakma deneyimlerimiz olmadı değil:

  • Mangal yerine Milli Park'ı tutuşturmak
  • Balkonda barbekü yapmaya çalışırken üst katı tutuşturmak
  • Mangalı yakarken tişörtü yakmak
  • Kendi mangalımızı değil, 5 metre ötedeki mangalı tutuşturmak
  • Mangalı yakarken, olimpiyat meşalesini yakmak vs vs

Neyse, dün malum 23 Nisan'dı. Günün anlam ve önemi gereği, seçilen yavrucaklar, başbakan filan oluyorlar 2 saatliğine. Haberleri izliyordu bizimkiler. Ben haberin ortasına denk geldim. Baktım ki retee, "görev süremin sonuna geldim, görevi devrediyorum" diyor, Allahım ben bi sevin, bi sevin, Allahım yarabbim, bugünleri de gösterdin bize derken, bi de ne göreyim, meğer sembolik törenmiş. Toparlanmaya çalışırken, duyduğum sözlerle iyice dağıldım. Görevi devralacak kızımız , konuşmaya başlayıp başlayamayacağını sordu. Canımın içi, gözümüzün bebeği reteeem de dedi ki "sen artık başbakansın, ister asarsın, ister kesersin" !!! Eeee kendisine hazırlıksız konuşmak pek yaramıyor, fikir neyse zikir de o oluveriyor. Breh breh breh, demek asar kesersin heee. Her konuşmada demokrasiden bahseden kişi, demokrasiden bunu mu anlamış??? Kendisinden bir daha prompter olmadan konuşmamasını rica ediyoruz. Hatta, neyse...

Törenlerde, Gizem ve Ömer adlı iki miniğin maceraları ön plana çıktı, görmüşsünüzdür mutlaka. Allahım, Ömercik, bebeğim, bu yaşta hayatın gerçeklerini tanımaya başladı. Kız kısmının küsmeye görsün, kaprisleriyle hayatını cehennem edeceğini öğrendi yavrum. Gizem de nasıl tavırlı, nasıl bir ego var yarabbim :)

Ben ufak ufak gideyim artık. İnternette, ateşli pikniğe yaraşır "şuh bir salata" tarifi bulmaya çalışayım. Bilenler varsa meyıl atabilirler ya da sonsuza dek susabilirler. Pai pai kızlar :)

5 yorum:

Anti-Kahraman dedi ki...

mangal yakarken olimpiyat mesalesi yakmak :)) cok guldum buna valla :)) guzel yaziyorsun tamamdir yani :)

La Loba dedi ki...

Retee'nin asma kesme muhabbeti beni de ortadan ayırdı. Gizem ve Ömer'e diyecek bir şey bulamıyorum ama Ömer'in kısmeti açılabilir malum kadınlar teselli konusunda çok başarılı olabiliyorlar.

Ateşli Piknik Alanı nerede yahu? Biz de gelmek isteriz. Hadi bol kolesterollü, güneşli bir gün diliyorum.

A Vitamini dedi ki...

Antikahraman :) ve utanma smiley :)

La Loba, Ateşli Piknik Alanı uzaklarda, Anadolu'da bi yerlerde :) Yolun bu taraflara düşerse, götürürüm seni de. Ama yanında dekolte bişeyler olsun, ateşli olan kısma girerken kıyafet zorunluluğu var :)

Anti-Kahraman dedi ki...

bu yaziya bu kadar mi okundu ve yorum geldi yani.su blog aleminde okudugum en komik yazilardan biri :)

A Vitamini dedi ki...

Valla bilemeyeceğim :) Bir PR sorunumuz var gibi sanki ya da öyle çok gülüyorlar ki, kendilerini kaybedip yazmayı unutuyorlar :P Ya da hadi len diyip geçiyorlar.