5 Nisan 2010 Pazartesi

Son Durum ya da Son Dürüm :)

Sevgili blog, günlerdir seninle ilgilenemedim bebeğim, biliyorum bana kızgınsın ama dur bi dinle beni, surat asma kuzuşum emi ?

Durum 1: Volkan Konak, programında Mustafa Ceceli'yi konuk olarak aldı. Kendisi çok saygıdeğer bir insan, diyecek sözümüz yok. Sorun da bu işte, adama diyecek sözümüz yok. Okan'ın dediği gibi sıkıcı bu adam. Şimdi çamur listemizi kontrol edelim:
  1. Ses yok abi adamda: Allah çarpar valla, ses 10 numara!
  2. Tipsiz gibi sanki: 40 bin volt geliyor şimdi, çarpıldın çarpılacaksın. Allah bağışlasın, güzel çocuk
  3. Çapkındır kesin: Evli barklı ayol, hem de endüttüri mühendisiymiş yenge, al bu da senin kapağın bebeğim!

Yok işte yok, diyecek bişey yok. Ama robot gibi geliyor bana nedense, Cece serisi Mızdıva modeli şarkıcı robot gibi sanki. Dinlerken his olmuyor abi, "hoşlantı" eksik kalıyor, ilantürük alamıyorum.

Sonuç 1: Kendisine maruz kaldıktan sonra beş posta Hayko Cepkin - Sandık dinlenecek. Sahibi Yok'a elli tur attırılacak.

Durum 2: 1 Nisan'da Miss Turkey 2010 yapıldı sevgili blog. Gayet Pala Remzi bir ablamız kraliçamız (ahh Yusuf Güdük, seni pek özledik) oldu. Bu sene mahsul iyi değil sanırım, ahh şu da seçilemedi dediğimiz kimse olmadı. Bugün gazetede bir yorum okudum, diyorlar ki, kızlardan biri güzelmiş aslında ama sorulara verdiği cevaplar başını yakmış. Sorular da şöyle:

  • Dünyanın en güzel kadını kim ? : Anam
  • En sevdiğin özelliğin? : Bıyıklarım

Kızceğizin ne cevap vermesini bekliyorlardı anlamadım, diferansiyel denklem sordunuz da çözemedi mi yavrucak?

Sonuç 2: Yarışmanın bir "1 Nisan " şakası olduğunun açıklanmasını bekliyorum.

Durum 3 : Fenerbahçe Acıbadem Voleybol Takımı, şampiyonlar ligi finalinde yenilerek 2. oldu. Kendilerini gönülden tebrik ediyorum, gurur duyduk kendileriyle.

Arzu ??? Fenerbahçe ?? Gurur mu dedin?

Sonuç 3: Ben Acıbadem kısmını tutmuştum, o yüzden sorun yok, gurur duyabilirim rahat rahat :)

Durum 4: Anayasa paketi haberlerinden takriben 1 hafta önce koptum. Demin bir izleyeyim dedim, birşey anlamadım.

Sonuç 4: Anayasayı burada mı mahvedersiniz, paket mi yapalım efendim ?

Durum 5: Ev telefonu reklamlarında neden Cem Yılmaz oynuyor? Ben olsam, Yaprak Dökümü'nden Hayriye ile Fikret'i oynatırdım. 2 saatlik dizide, istisnasız 2,5 saat telefonla konuşuyorlar vıdı vıdı. Ne şarj varmış o Fikret'in telefonunda beee, bizimki 3-4 saatte mevta oluyor.

Sonuç 5: Önümüzdeki bölümde, Hayriye Necla'yı patakladıktan sonra, kameraya dönüp "ev telefonundan ambulans çağırayım, dakikası on kuruş" desin. Fikret de telefon kablosuyla Cevriye'yi boğsun. (Şiddetim gelmiş benim, erörrr, erörrrr)

Durum 6: Bu hafta Aşk-ı Memnu, Aşk-ı Meme görüntüsündeydi. Sadece bu yılın değil, yüzyılın anası Firdevs Ana da dahil olmak üzere, Bihter her türlü dekolte yaptı sevgili blog. Bir de reklamda oynatmışlar, ne dediği anlaşılıyor ne de öyle zıpıdı zıpıdı yürüdüğü. Ben de deodorant sürüyorum ama hiç öyle zıpılamıyorum. Birşeyleri eksik mi bırakıyorum, anlamadım ki???

Sonuç 6: Firdevs Ana öğretilerine çalışılacak, bu hafta sorumlu olduğumuz dersler şunlar:

  • Erkeği kendine bağlama ve ustaca evlenme teklifi ettirme
  • Dağılan yuvayı toplamak için klinikleri arayıp casusluk yapma
  • Fönlü olarak uyanma (Ben buna boşa çalışmayayım, kıvırcık saçlılar için geçersiz bu ders)

Durum 7: Kültürel faaliyetleri de es geçtim sanma blog, haftasonu sinemaya bile gittim. Çok Filim Hareketler Bunlar'ı izledim. Komikti ama film gibi değildi, bildiğin skeçti.

Jose Saramago'nun Görmek adlı kitabına başladım. Başladım ! Gerisi ya nasip, ne zaman biter bilinmez. Saramago ile okuma alışkanlığımı terbiye etmeye çalışıyorum, biraz eziyetli bir yöntem ama olacak eminim. Muz Sesleri ve Görünmeyen'i aldım bir de, Görmek bitince onlara başlayacağım.

Sonuç 7: Allah kurtarsın!

Çok yorgunum blog, birazdan yine yollara düşeceğim. Ben gelene kadar bekle tamam mı?

5 yorum:

casminella dedi ki...

Ne yaptın A vitaminim yahu, nerelerdesin, gözümüz yollarda kaldı, arayı uzatmayalım bu kadar...

Anti-Kahraman dedi ki...

:) ben neden boyle konusamiyorum blogla.

dereotundannefretederim dedi ki...

Ben kayseri macina ayagimin tozu ve elimin bavuluyla 10 dakika gec de olsa girdim. Saracoglu futbolu birakti kizlari izledi televizyonlardan.. Cok pis gurulandim bee.. Hem de sezonun en iyi topunu oynarken.

Bu arada avni aker'I gordum fotolarimla pek yakinda vizyondayim.

dereotundannefretederim dedi ki...

Ayrica volkan konak'tan mimoza cicegim adli eseri 301. Kisa donem tertiplerime armagan ediyorum.

A Vitamini dedi ki...

Geldim Casminella geldim ama yine gideceğim :)

Anti Kahraman, benim blog biraz asabi de, konuşmayınca küsüyor. Nazını çekiyoruz işte

Okan, şive yapacaksın kendine nerdeyse :))