12 Nisan 2010 Pazartesi

Bize Her Yer 61 :)

Çoktandır zaman bulup da pazar gecesi futbol programlarını izleyememiştim. Bu haftasonu çalışmadığım için zaman ayırabildim. Çok enteresan bir haftasonu oldu :)

Cumartesi akşamı malum, bizim takımın Beşiktaş'la maçı vardı. Güveniyoruz da takımımıza, alırız diye bekledik. Umut Bulut'a neden Umut adı verildiğini anladığımız maçlardan biri oldu. Bir Umut gol atar diye herhalde :) Ama atar mı, havada Bulut, sen golü unut :P Neyse uzun lafı kısası, maç 0-0 bitti. Yaygara da ondan sonra başladı zaten, pehhh :)

Önce Telegol'e takıldım biraz, oradakileri çok seviyorum. Korunması ve pamuklara sarılıp sarmalanması gereken insanlar onlar. En çok da Ahmet Çakar'ı seviyorum, illaki zıt gidecek birilerine, tam benlik yani :) Son saniyedeki verilmeyen penaltı mevzusu lastik gibi uzatıldı tabi, BJKli yöneticinin ağlak açıklaması da yüreklerimizi burktu. Çok üzülüyorum bu çocuklara, bir kompleks durumu var ama hadi neyse. Bu arada stüdyoda kendi aralarında yapay tartışmalar yapıyorlar, ortam acaip zevkli yani :) Ben de etkilendim, eşime bir efeleneyim dedim ama Messi'den çalım yemiş yurdum futbolcusu gibi kalakaldım :P

Messi diyince, Zeki Çol'un sözünü etmeden geçmeyeyim. Geceyarısı programı var TRT1'de. Orda dedi ki, "Barcelona insanları futboldan soğutacak". Haklı adam, onları izledikten sonra bizim lig maçları, halı saha maçı tadı veriyor. Kasımpaşa hariç tabi :P Yılmaz Vural sen çok yaşa emi, ne tatlı adamsın yaa, akşamdan beri gülüyorum, kihhh kihhh :)) Bilmeyenler vardır belki, kendisi şöyle buyurmuş : "Kasımpaşa, Türkiye'nin Barcelona'sıdır". Hocam ya sen bizle dalga geçiyorsun ya da aklın sana bi oyunlar ediyor. Ne içiyorsan biz de istiyoruz ondannnn hocam :) Bu arada son programında Zeki Çol, gizlice birisi gıdıklıyormuş gibi kikirdeyip duruyordu. Kerem Öncel bi tuhaf oldu, "hocam maç daha farklı olurmuş aslında, ne dersiniz " diyebildi zoraki...

Gecenin en tatlısı Rıdvan'dı. Geçen haftaki Telekulak skandalından sonra, çıkar mı çıkmaz mı diye merak içindeydik. Çıktı ama olayların etkisindeydi, yatak altındaki dergileri annesine yakalatmış oğlan çocuğu kıvamında idi. Yorum yaparken her zaman kendine güvenen bir tavır çizen Rıdvan, o akşam Güntekin'in karşısında kırmızı yanakları ve uykusuz geçen gecelerin etkisiyle küçülen gözleriyle pek bir şirindi :) Bak Rıdvan hocam, bundan sonra büyük sözü DİNLE, başka da birşeye KULAK VERME, emi hocam? Biz gene de seviyoruz seni.

Bursa bu hafta tökezledi ama yine de liderliği koruyor. Şampiyon olmasını yürekten diliyorum. Ha 61, ha 16 :))

Bi de son olarak, Alanzinho'dan huzurlarınızda özür dilemek istiyorum. İlk geldiğinde, "bir sürü para alacak ama gele gele 1.50lik adam geldi, eksik malzeme var, malzemeden çalmışlar" gibi saçmasapan espriler yapmış ve bu esprilere kendi kendime gülmüş olabilirim. (Yazarınız özeleştiri yapmayı da bilir, sanmayın ki hep sağa sola çemkirir) Oynadığı futbolu gördükten sonra esprilerimin yersizliğini anlamış oldum. Önemli olan boyu değil durumu part 2 :)

Bi de en son olarak, pazar günü aniden blog hayatına katılarak beni şok eden Hasan kardeşime başarılar diliyorum. Bir gün blog yazmaktan sıkılıp da bırakmak için bahane ararsanız, girip blogunu okuyun. Yazmaktan tiksinmezseniz ben de adam değilim :) Modern Türkçenin katili, edebiyatın baş düşmanı, forumların konulara eklenişinin 3. saniyesinde yorum yazabilen hızlı silahşörü, iflah olmaz fenerli, blog yazarlarının en bebek yüzlüsü kardeşim benim. Sizin defter onay zamanı yakındır inşallah :)

Bu arada o pozisyon bence de penaltıydı :) Hadi pai pai

6 yorum:

sevdakuşu :) dedi ki...

Bi kaç haftadır blogunda ne olmuş ne bitmiş bi türlü bakamadım. Çok şeker bişeyle meşguldum :) Ama 61'i görünce okumadan geçemedim. Hemen bi fırsat yarattım. 61 nerde biz orda :)) Aplam zevkle okudum süper olmuş. Okuyamadıklarımına en kısa zamanda okuyacağım. Öpüldün :)

Ben Kendim bizzat ve şahsen dedi ki...

benden bahsediyor arzu abla benim adam hasan :)
o kişi benim :D

izlandik dedi ki...

Beşiktaş'lıların arasında izledim ben de hep küfür hep küfür şiştim :p Ama çok güzel oynuyoruz be. Umutluyum ben hala. Cümlelerime bile girdi bu umut :/ Resetlemem lazım kendimi hemen =)

Arzu dedi ki...

Sevdacım, badecik sözkonusu ise blogu boşverebilirsin.

Hasan, sosyeteye takdim ettim seni, hepimizi Allah kurtarsın artık :)

İzlandik, umut fakirin ekmeği, vazgeçmeyelim bence de :)

dereotundannefretederim dedi ki...

1-fenerbahce'nin 3 puani 3 golle almasina deginmemissin.

2-umut'taki istek kimsede yok ama o kadar.

3-yilmaz vural degil onu soyleyen cemal bertrand sureya.

Bu ucunu istiyorum (ahmet cakar mode on)

Zeki col'la ziya sengul'u raki masasina bekliyorum

dereotundannefretederim dedi ki...

Ayrica bu hafta yapamadiginizi yapicaz. Kayda gecsin.

Penaltiyi bilen okan bunu da bilir. Cok bilir :p