18 Nisan 2010 Pazar

Bu Halk Hareketi Engellenemez !

Selam gençler ! Nihayet bahar geldi diyeceğim ama bahardan ziyade yaz geldi sanki. Ev şu anda yaz moduna geçti, karşılıklı pencereler açıldı. Aşırı bir sıcak var bu mevsime göre. Sıcak basmaya başlayınca bizim de aklımız başımıza gelir. Biz ? Biz yahu biz, yani balıketli olan hatun kişiler :) Yaz öncesi mayo giyme kıvamına gelmek için kutsal diyet 3 aylarına girmiş bulunduğumuzu, ancak sıcak basınca idrak ederiz.

Bu sebeple efendim, geçen perşembe yürüyüşe başladım. O gün işten erken gelmiştim, iş sırasında da müşterimle konuşurken hep spordan vs bahsedince acayip motive olmuş durumdaydım. Hadi dedim, isteğim kaçmadan kendimi atayım sokaklara. Yaşadığım şehri çok sevmesem de inanılmaz bir özelliği var ki tadından yenmez. Evimize arabayla 5 dk, yürüyerek yarım saat mesafede bir ormanımız var efendim, çam ağaçları, çimler, çiçekler, ne ararsanız var. Orman işte, bildiğin orman :) Yoksa ağaçlara bakmaktan, ormanı göremiyor musun?

Ormana giden yolda, belediyemizin bitmek tükenmek bilmeyen altyapı çalışmaları sürüyordu. Altyapı çalışması diyorlar ama biz inanmıyoruz. Kesin bir define filan var yeraltında, yoksa aynı caddeyi 4. kez kazmanın başka bir sebebi olamaz dimi, diiiii :) Neyse, bu kazı faaliyetleri sebebiyle epeyce hoplaya zıplaya ve de Camel Trophy tadında yürüyüşüme devam ettim. Saat altıya geliyordu, iş çıkış saati henüz gelmediği için sokaklar da tenha sayılırdı. Uzun süredir hareketsiz kalma sebebiyle biraz zorlansam da, ormana vardım. Aman nasıl güzel, nasıl yeşil ortalık. Hava da daha serin, daha temiz orada. Ormanın içinde zıpılaya zıpılıya (koşar gibi yapıp koşmamak, yürür gibi yapıp koşmak arası birşeydir) epey bir spor yaptım. Artık döneyim diye çıkışa doğru ilerlerken birden inanılmaz bir manzarayla karşılaştım. Teyzeler, ablalar, abiler akın akın orman istikametine doğru geliyorlardı. Ortak özellikleri hepsinin de balıketli (!) olmasıydı. Aha dedim, işte bu, işte bu, beklediğim halk hareketi başladı. Yeterin uleyynnn sıfır beden takıntısına diyip isyan eden yurdum tontişleri nihayet darbe yapmaya karar verdi herhalde dedim. Ayağındaki ev terliğiyle fırlayıp gelen teyzenin, ceketin altına giydiği eşofmanla koşarcasına gelen amcanın başka bir açıklaması olamazdı. İşte bu o gündü sayın okuyucu, nihayet biz iktidara gelecektik. Sokaklarda simit yerine çizkek dağıtılacağı, haftada 3 öğün pizza yemeyenin "sıfır beden" örgütü üyesi olmaktan içeri atılacağı o güzel günler geldi diye düşündüm.

Ama yanlış düşünmüşüm :( Meğer bunlar bildiğin akşam yürüyüşüne çıkan ve yürüyüş sonrası eve dönünce, bir kepekli ekmeği menemene bana bana yiyecek olan teyzelermiş. Nasıl hayal kırıklığına uğradım bilemezsiniz. Belki eve dönünce bir buçuk döner paket söylerim diye aklımdan bile geçirmiştim bir anlığına. Ama anladım sevgili okur, hemen anladım. Adımlarımı sıkılaştırdım, zıkkımın kökünü ye diye kendimi bi güzel payladım ve hayatın acı gerçeklerine geri döndüm.

Ama benim hala umudum var :) Bir gün bu halk hareketi başlayacak ve memleketin çeşmelerinden nutella akacak. Bir gün herkes balıketli olacak.

Durmak yok, spora devam ! Bir ki bir ki bir ki :) Pai pai

8 yorum:

éLLa Çiça dedi ki...

yaz zaten bi bizim buralara ugramayadi. bu hafta kar bekleniyormus.

Egeden Tarifler dedi ki...

Bugün spora başlasam mı başlamasam mı bir dahaki pazartesiye mi ertelesem derken, bu yazıdan sonra iş çıkışı hemen gidip başlıyorum! Teşekkürler :)

A Vitamini dedi ki...

Ella, oralara zor gelir sanırsam :)

Egeden, pazartesiler bitmiyor ki hiç.Başla başla, birbirimizi motive edelim ki, hiçbir çikolata, hiçbir nutella (bak bunu ayırıyorum, yeri apayrı) bizi durduramasın :)

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

anneciiiiiiiimm, ben kimliğimi gizliyim diye uğraşırken sen beni teşhir etmişin be arzu!! sağdaki benim çamlıkta iç bacak eritmeye çalışırkene çekinmiş foturafım:).

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

anneciiiiiiiimm, ben kimliğimi gizliyim diye uğraşırken sen beni teşhir etmişin be arzu!! sağdaki benim çamlıkta iç bacak eritmeye çalışırkene çekinmiş foturafım:).

A Vitamini dedi ki...

İç bacak eritirken, eriyen yağlar yankı yapmış Altın Olan :) Sokuşturmacı gastecilik budur işte :P

Anti-Kahraman dedi ki...

universiteye giden yolda aha boyle bir spor kompleksi vardi tam tesekullu sabah sabah gulmekten olduruyorlardi bu dombis teyzeler beni.Hele bunlardan bir tanesi durdurmamisti kendini yere dusmustu :) ulan derste mal mal guluyordum

A Vitamini dedi ki...

Eteği takılmıştır Antikahraman :) Etekle zor olur kanımca