23 Nisan 2010 Cuma

Lethe...

Üç sene oldu sanırım dinleyeli… Introsu çarpıcıydı, şarkı da öyle. Dernekteki kızlarla müptelası olmuştuk. Hatta Lethe günleri yapmaya başlamıştık. Ama adını aldığı mit, şarkıdan çok daha ilgi çekiciydi. İşte Dark Tranquillity ve Lethe!

Uzun uzun hikayeyi anlatmayayım. Lethe, ölüler ülkesi Hades’teki bir nehrin adı. Ölenlerin geçmişlerine ait ne varsa, günahları, mutlulukları, üzüntüleri, acıları, hepsini unutmak için geçtikleri nehir, yani Lethe, “unutuş nehri”.

Dark Tranquillity şarkıları içerisinde dinlemeyi en çok sevdiğim şarkı Lethe. Üye olmadan linkleri göstermeyen forumlara üye olurken kullanmayı seçtiğim bir isim oldu o günlerde.

Önemli Not 1: Blog sahibi, genelde forumlara gerçek ismiyle üye olan nadir gerizekalılardan birisidir.

Bizim kızlarla, üzerinde zamanında çok geyik yapmıştık. Lethe suyu şişeleme ve damacana işine girsek mi filan diye.

Önemli Not 2: Yalancının şahitleri: Sevdakuşu, İpek, Hülla

Ama siz bizim zevzekliğimize bakmayın, internette temiz bir kaydını bulun, konser kaydından dinlemeyin. İntrosunda kendinizden geçeceksiniz, 01.20’de ise şoka hazır olun !

Önemli Not 3: Şok garanti!

Sağa sola üç nokta koyuyorsanız, unutmaya ihtiyacınız varsa, bir de tron tron öksürüyorsanız, Mikael Stanne’nin muhteşem vokaliyle Lethe dediği sevgilisine haykırışını dinlemenizde yarar var. You are my lethe !

Bu kıyağımı da unutmayın !

Önemli Not 4: Ciddi, duygusal bir şey yazayım istedim, çabaladım ama bu kadar oldu. Benim romantizm ayarlarım doğuştan bozuk :/

Hadi eyvallah ! You are my lethaaaaaaa :)

7 yorum:

La Loba dedi ki...

Dinlenmez mi :)
Nehire girmeyi seçtim ben akıbetim belirsiz.

Hem dinleyip hem de okumak isteyenler için bir bağlantı. Amma velakin Youtube üzerinden.

buraya tıklayın

Arzu dedi ki...

Rapidshare üzerinden paylaşayım diye dün yükledim aslında ama 10 kez indirilmesine izin veriyor. Hımm belki de tıklayan ilk 10 talihliye Lethe bedava kampanyası yapabilirik :)

Aaaa La Loba oldu mu şimdi, mahkeme kararını çiğneteceksin bize :) Böyle şeyler de nerden geliyor aklınıza bilmem :P

Teşekkürler link için.

Anti-Kahraman dedi ki...

su yandeki etensini ne zaman kaldirmayi dusunuyorsun diye konuya alakasiz bi soru sorayim

Arzu dedi ki...

Daha yeni koydum yahu :)

Arzu dedi ki...

Daha yeni kaldırdım yahu :)

Anti-Kahraman dedi ki...

ee yani demekten baska birsey soylenmez sanirim.

Arzu dedi ki...

san :)