27 Nisan 2010 Salı

Sorular Sorular

Daha önce, cevabını bulmakta zorlandığım sorulara dair yazmıştım. Şimdi yine sorular var ama kız ve erkek soruları var, hem de yaş dönemlerine göre. Hadi bakalım :)

0 – 1 yaş:

Kız: Agu guu aguu guuu ag aguu agu aguuuuuu da daduu da agu da aguuu?

Erkek: Agu?


1-3 yaş:

Kız: Bu önümdeki ne acaba?

Erkek: Bu önümdeki ne acaba?


3- 5 yaş:

Kız: Ben nasıl doğdum?

Erkek: Bu önümdeki ne acaba?


Ergenlik dönemi:

Kız: Bu kıllar niye çıkıyor yaaa, oha yaaa, resmen bıyığım var, niye ya niye?

Erkek: Bu kıllar niye çıkmıyor yaaa, Busesu’nun bile bıyığı var, benim niye yok ya, niye ya?


Üniversite dönemi:

Kız: Okul bitecek mi acaba, evleneceğim çocukla karşılaşabilecek miyim, iş bulabilecek miyim?

Erkek: Bu kız bana verir mi, şu kız bana verir mi, o kız bana verir mi?


Üniversite sonrası:

Kız: Burçcan askerden dönene kadar beklesem mi?

Erkek: Ben askerden dönene kadar bekler mi?


Evlenme çağı:

Kız: Nişanda tek taş takar mı acaba?

Erkek: Nişan akşamı maça gitmeme bişey der mi acaba?


Evliliğin ilk yılları:

Kız: Ev taksidine girsek mi, çocuk yapsak mı?

Erkek: Bu akşam bana verir mi acaba?


Evliliğin ilerleyen yılları:

Kız: Beni hala beğeniyor mu acaba?

Erkek: Akşama ne pişirdi acaba?


Orta Yaş:

Kız: Bu akşam verir mi acaba?

Erkek: Bu akşam ister mi acaba?


Menopoz - Andropoz Dönemi:

Kız: İçerisi sıcak mı ? Yok yok soğuk mu ?

Erkek: Bu çıtır bana bakar mı, şu çıtır bana bakar mı, o çıtır bana bakar mı?


Bunama Dönemi:

Kız: Yarına çıkar mıyım acaba?

Erkek: Bu önümdeki ne acaba?

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu kadar da feminist olunmaz ki ama ..:))))

A Vitamini dedi ki...

Olunmaz di mi ? :P

meral dedi ki...

nedense hiç şaşırtıcı değil :)))

A Vitamini dedi ki...

Niye şaşırmadın acaba? 8-)

dereotundannefretederim dedi ki...

ya sen bi de "aslında demek istedikleri" yazısı yazsan iyi olur.. hep erkekler tu kaka olmiye yeaa

A Vitamini dedi ki...

Erkeklere tu kaka mı demişim ben ? :P

dereotundannefretederim dedi ki...

işte diyorum demek istediklerini yaz :P

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

:)))))
İyi geceler canım:)

casminella dedi ki...

:)))))))))))))))))))))

Hala gülüyorum :))))))))))))))))))

Bir haftadır ne kendi bloguma ne de sizin bloglara bakamıyordum, görüyorum ki performansından bir şey kaybetmemişsin, alemsin alem...

A Vitamini dedi ki...

Casminella, ben de bir haftadır iptal durumdayım. Bir sürü konu birikti yazacak ama fırsat olmadı.

selçuk dedi ki...

ben henüz orta yaşa yeni geliyorum ama çocukluk,ilk gençlik ve gençliğimle ilgili bütün fikirler doğru,tebrik ederim,korkulacak derecede başarılı :)
saygılar.

A Vitamini dedi ki...

Selçuk, teşekkür ederim. Bakalım diğer yaş dönemleri de tutacak mı ileride :) Arzu demişti dersiniz.

absalom dedi ki...

hahahaaa
tüm burçcanlar adına seni kınım kınım kınıyorum arzu.

hani temem biliyoduk ediyoduk ta...
böle yazılınca okununca bi hoş oluyo insan :))

bura biraz sıcak oldu.
şu çıtır da bana bakıyo galiba.
bunu yazıyorum unutmadım efenim.
sonra görüşelim.

:)))

Adsız dedi ki...

:))))) koptum gı :) doğarken de ölürken de önündekiyle bozuyorlar kafayı :)